Inspiration
Inspiration
< TILBAGE TIL BLOG  

Inspiration nomineret til ”Bedste digitale kampagne”

Inspiration er nomineret til årets E-handelspris! Nomineringen sker på baggrund af en nytænkende, mobiloptimeret, digital tilbudsavis, udviklet af Nørgård Mikkelsen og implementeret i tæt samarbejde med Inspirations E-Commerceleverandør Hesehus.

E-Handelsprisen 2017 afholdes af FDIH, som udvælger en Top 5 shortlist til i alt 12 kategorier. Inspiration er nomineret i kategorien ”Bedste digitale kampagne”, og særligt kampagnens kreative univers, eksekvering og ROI vægtes højt i juryens vurdering.

Inspiration er havnet i den prestigefyldte Top 5 med den digitale mobiloptimerede tilbudsavis, som Nørgård Mikkelsen i tæt samarbejde med e-handelsspecialisterne Hesehus har konceptualiseret, designet, udviklet og implementeret digitalt.

Løsningen på den digitale tilbudsavis er funderet i indsigter hentet i forbrugernes digitale adfærdsmønstre. Og fokus har været på at skabe en bedre og mere interaktiv oplevelse for mobilbrugerne. Du kan læse mere om Inspirationscasen i vores white paper ”Den effektive digitale retailer”, her:

HENT WHITE PAPER

 

Du kan også få yderligere indsigt i tankerne bag løsningen – set i både Inspirations og Nørgård Mikkelsens optik, her:

 

Inspiration er nomineret i kategorien sammen med REMA 1000, VisitDenmark, B&O Play og Ejner Hessel. Vinderen kåres d. 18. maj i Tivoli Hotel & Congress Center, hvor FDIH afholder det årlige E-Handelsprisevent.

< TILBAGE TIL BLOG  

TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV