NMIC_2.jpg
NMIC_3.jpg
< TILBAGE TIL BLOG  

Inspiration vandt e-handelsprisen

For et par uger siden kunne vi fortælle, at Inspiration var nomineret til en af årets FDIH E-handelspriser. I går aftes faldt afgørelsen så, og vi er glade. For Inspiration-kampagnen overbeviste også juryen.

Kåringen af de prestigefyldte E-handelspriser, hvor Danmarks bedste netbutikker og leverandører hyldes, fandt sted i aftes i Tivoli Hotel og Kongres Center. I alt 13 priser blev uddelt, og i kategorien ”Bedste digitale kampagne” var Inspiration oppe imod stærke konkurrenter, bl.a. B&O Play og Ejner Hessel. Men juryen var ikke i tvivl, og det blev Inspiration, der løb med sejren.  

Baggrunden for nomineringen var Inspirations digitale mobiloptimerede tilbudsavis, som Nørgård Mikkelsen i tæt samarbejde med e-handelsspecialisterne Hesehus har konceptualiseret, designet, udviklet og implementeret digitalt.

Som begrundelse for kåringen sagde juryen: ”Inspiration har nytænkt den traditionelle markedsføring i branchen. Strategien er skarp og vel-eksekveret og brugen af nye medieplatforme har skabt høj return of investment og vundet gamle kunder tilbage. Det er en inspirerende og flot løsning, som sikrer Inspiration sejren.”

Hos Nørgård Mikkelsen er vi stolte over anerkendelsen fra FDIH, ikke mindst i lyset af det meget stærke konkurrentfelt, vi var oppe imod.

Henrik Rewes, Digital Director på bureauet har denne kommentar til prisen: ”Når Inspirations sommerkampagne lykkedes ekstraordinært godt, skyldes det en modig og helhjertet satsning. Med udgangspunkt i den nyeste viden om adfærd på sociale medier og mobiltelefoner blev det digitale kampagneunivers skabt helt fra bunden. Alle Inspirations traditionelle indsatser blev valgt fra – og det kræver mod.”

Brugerne tog godt imod en kampagne, som levede Inspirations DNA og var inspirerende. Og de belønnede indsatsen med et højt tidsforbrug og masser af engagement.

Kampagnen for Inspiration udstikker en ny retning for digitale kampagner, som vi i Nørgård Mikkelsen tror på. En retning hvor relevans, brugbarhed og visualitet på tværs af digitale medier tiltrækker forbrugernes opmærksomhed.

Vil du vide mere om den digitale mobiloptimerede tilbudsavis, kan du se casen her.

 

< TILBAGE TIL BLOG  

TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV